Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΚΑΙΡΟΣ

Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Μουσική: Τάκης Μπουγάς
Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού


Δύσκολος καιρός να σ' αγαπήσω
είσαι κι ο μόνος που μιλάς για ιδανικά,
στον έρωτα που θέλω να νικήσω
να μην αφήσω στην καρδιά μηδενικά.
δύσκολος καιρός να σ' αγαπήσω
μα πώς να σε μισήσω βιαστικά.

Δύσκολος καιρός για να μπορέσει
η μοναξιά μου πιο πολύ να με πονέσει,
καθώς μαθαίνω επάνω μου σκοποβολή
τώρα που γίνομαι ο στόχος που μ' αρέσει,
εγώ στον τοίχο είμαι στημένη απ' τη ζωή
κι εσύ τ' απόσπασμα που παίρνει θέση,
εγώ στον τοίχο είμαι στημένη απ' τη ζωή
κι εσύ τ' απόσπασμα που παίρνει θέση.

Δύσκολος καιρός να ζω στη ζάλη
και φεύγω πάντα και γυρίζω βιαστικά,
μη βρω στα χείλη σου μιαν άλλη
να σου πληρώνει τα δικά μου δανεικά,
δύσκολος καιρός να ζω στη ζάλη
μα πώς να σε μισήσω βιαστικά.

Δύσκολος καιρός για να μπορέσει
η μοναξιά μου πιο πολύ να με πονέσει,
καθώς μαθαίνω επάνω μου σκοποβολή
τώρα που γίνομαι ο στόχος που μ' αρέσει,
εγώ στον τοίχο είμαι στημένη απ' τη ζωή
κι εσύ τ' απόσπασμα που παίρνει θέση,
εγώ στον τοίχο είμαι στημένη απ' τη ζωή
κι εσύ τ' απόσπασμα που παίρνει θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου