Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Δε μου φτάνει ο πόνος μου
και η τόση λύπη μου
που 'φυγες και σ' έχασα
και σε νοσταλγώ

Κι έχω τη συνείδηση
μες στο καρδιοχτύπι μου
να μου λέει πως έφταιξα
μοναχά εγώ

Κι ήρθε η συνείδηση
και μου κρυφομίλησε
και μου τα 'πε ήρεμα,
όμορφα κι απλά

Κι όλα μου τα σφάλματα
μου τα ξαναθύμισε
τα φιλιά, τα λόγια μου
τα απατηλά

Πού να 'σαι αγάπη μου
θέλω να μάθω
κι αν τώρα σ' έχασα
καλά να πάθω

Κι αν τώρα σ' έχασα
καλά να πάθω
πού να ΄σαι αγάπη μου
θέλω να μάθω

Δε μου φτάνει ο πόνος μου
και η τόση λύπη μου
που ΄φυγες και σ' έχασα
και σε νοσταλγώ

Κι έχω τη συνείδηση
μες στο καρδιοχτύπι μου
να μου λέει πως έφταιξα
μοναχά εγώ

Πού να 'σαι αγάπη μου
θέλω να μάθω
κι αν τώρα σ' έχασα
καλά να πάθω

Κι αν τώρα σ' έχασα
καλά να πάθω
πού να ΄σαι αγάπη μου
θέλω να μάθω

Η φωτό από εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου