Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Πόσο λυπάμαι.


Πολλές αγάπες γνώρισα, αγάπησα και χώρισα
μα όπου κι αν γυρνούσα, εσένα ζητούσα.
Στα όνειρα τα χίλια μου, σε γύρευαν τα χείλια μου
σε γύρευε η ψυχή μου και πόθοι κρυφοί μου.

Πόσο λυπάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα
πριν να γνωρίσω εσένα, που πρόσμενα καιρό,
μα πως φοβάμαι πως ίσως μια μέρα, σε χάσω
γιατί να σε ξεχάσω ποτέ δεν θα μπορώ...

Γείρε κοντά μου, αγάπη γλυκιά μου,
θέλω ακόμα ξανά να σου πω...

Πόσο λυπάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα
πριν να γνωρίσω εσένα, που πρόσμενα καιρό,
μα πως φοβάμαι πως ίσως μια μέρα σε χάσω
γιατί να σε ξεχάσω ποτέ δεν θα μπορώ...

Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος & Πάνος Παπαδούκας
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης
Πρώτη εκτέλεση: Σοφία Βέμπο


5 σχόλια:

  1. Αξέχαστο τραγούδι! Ωραία διασκευή!

    Καλό βραδάκι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ορισμένα τραγούδια (όπως το: "Ας ερχόσουν για λίγο" )που μου αρέσουν πιό πολύ σε νέα διασκευή και εκτέλεση..
    Δεν λέω πως δεν μ αρέσει πχ ο Μαρούδας αλλά, αλλο ύφος και άλλη εποχή..
    Πιστεύω πως τα τραγούδια όλων των εποχών πρέπει να προχωράνε στο χρόνο για να τα ακούν και οι νεότεροι.
    Καλό σου ξημέρωμα Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή είμαστε δύο σ αυτή τη σελίδα ( μερικοί το γνωρίζουν )σου απάντησα εγώ μιας και η ΝΕΜΕΣΗ την κοπάνησε για διακοπές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελίτσα μου
    επειδή βλέπω πως πείραξες την Αρχειοθήκη ιστολογίου και ξέρω πως θα προσπαθησεις να τη φτιάξεις ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑΑΑ!!!!!!!!!!! θα τη φτιάξω όταν γυρίσω εγώ!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουφφφφφφ! α! εντάξει!!!
    Ξέρεις πόση ώρα προσπαθώ??? Αλλά δεν θυμάμαι από που πήγα και το έκανα! :((((((
    Πάντως αν θες να χαλάσω τίποτα αλλο να μου το πείς!!!
    :Ρ :Ρ :Ρ
    Καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή