Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ζεϊμπέκικος αμανές


 
Αμάν, και πώς θα βγει το ντέρτι μου
κι αυτό μου το μεράκι
Αμάν, κι ό,τι αγάπησα
το 'πνιξε το φαράκι, αδέρφια μου

Αμάν, και πώς να βγει η καρδούλα μου
πώς να βγει η ψυχή μου
Αμάν, κι όσο πολέμησα
νικήσαν οι εχθροί μου, αδέρφια μου

Αμάν, και τι θα γίνει η χώρα μου
και πού θα καταντήσει
Αμάν, που έφτασε η ώρα μου
ο χάρος να με ντύσει, αδέρφια μου

Αμάν, αμάν και πού 'ναι ο Θεός
αμάν, και πού 'σαι χάρε
αμάν, και πού 'σαι διάβολε
ένα χαμένο πάρε, αδέρφια μου

 Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Μουσική: Νότης Μαυρουδής
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Βιτάλη

5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και, ομολογώ, δεν το ήξερα... Και είναι κι απ΄το '84...
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα BloG-_o_-SatIRuS
    Κι εγώ δεν το ήξερα
    Από άλλο μπλόγκ το πήρα
    Καλό ξημέρωμα και συγνώμη που άργησα να δω το σχόλιο σου
    ΝΕΜΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Καλό κι αυτό..! Εσύ ζητάς συγγνώμη..?!!!
      Τότε εγώ, που πήρα είδηση το δικό σου μετά από κάτι...εβδομάδες τί έπρεπε να κάνω..??!!
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Πολύ δυνατό!!!

    Ούτε κι εγώ το ήξερα! Μπράβο σου (που μας το έμαθες)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα παιδιά!!
    Παλι ασυνεπής στις υποχρεώσεις μου ( και μόνο για λόγους δουλειάς που μου υστερει πολλά απ αυτά που αγαπώ να κάνω)

    Το παραπάνω τραγούδι το βρήκα στο μπλόγκ "Ο στιχος των Αγνώστων Ποιητών" που υπάρχει στις παρακολουθ'ησεις μου..και συμφωνώ Γιώργο για κατι που είχες πει ..οτι πρόκειται για θαυμάσιο μπλόγκ..
    Καλή σας μέρα και στους δυό!!
    ΝΕΜΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή