Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΑΠΟΒΛΗΤΟ


Δέν τα κατάφερα να σκαρφαλώσω στο χυδαίο
ούτε στη λάσπη να συρθώ
παρά  σε βράχο μάτωσα τα γόνατά μου
και μόνο για να μυρίσω ένα κυκλάμινο
- μέρος κι αυτό που βρήκε να φυτρώσει -
κι η θάλασσα που με πρωτόγαλα με πότισε
ποτέ της δεν μου δίδαξε τα λόγια των σειρήνων..
Γιατί λόγια θα ήτανε ..
ή ήχος άσχημος.. που όμως ο "γυιός" σου Οδυσσέα, τον νόμισε τραγούδι..




 
Στην πιο σκοτεινή ώρα της νύχτας μαθήτευσα
Τ αστέρια που τρέμοντας χανόταν ακολούθησα
ζεσταίνοντας τα με τα χέρια μου...
έτσι μ έχασε η μέρα..





 

 Ως το βυθό της θάλασσας ταξίδεψα
τέλειωσε η ανάσα  στα μισά
κι ο κόσμος ο πλασματικός
αυτός που μου έκλεβε τον ύπνο
μου χάρισε τη  μάσκα του..
κι  έγινε σάρκα μου
κι έσπασα όλους τους καθρέφτες μου
- με αναγνώρισα-
έτσι με κέρδισε το σκοτάδι..






2 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!

    Καλό Χειμώνα!!!

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/12/blog-post_01.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Γιώργο.. σ ευχαριστώ!
    Μην μου μιλάς για χειμώνα :(
    Μακάρι να έπεφτα σε χειμερία νάρκη !!!!!!!!!!
    Καλημέρα!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή